11 Ağustos 2008 Pazartesi

Veee Müzik Atak


Televizyon kanallar? aras?nda şöyle izlemeye doyum olmayan bir müzik programı bulmak o kadar zor ki! Henüz 20’li yaşlara gelmemişken ‘Pop Saati’ ve ‘Rock Market’ hayatımızı kurtarıyormuş meğer (aylar önce Rock Market’in programcısı Dr. Şener Yıldız ile bir röportaj yapmıştım. Nedense metal müzik dinleyicisi bana çok kızıp birtakım ‘yuhhhh sana’ mailleri yollamıştı). Tabii müzik kanallarını bu müzik programı doyumsuzluğunun dışında tutuyorum.

Aslında başlayalı birkaç hafta oldu ama sonunda benim de izlediğim bir müzik programından bahsetmenin peşindeyim… Cumartesi geceleri 21.15’te Haberturk’te yayınlanmaya başlayan ‘Müzik Atak’, televizyonda doyurucu müzik programı izlemek için yanıp tutuşan, en azından yeni seçenekler arayanlar için çare oldu.

Rolling Stone Dergisi Yayın Yönetmeni Mehmet Tez (eski iş arkadaşım olan Mehmet’e arşivi ve müzik zevki konusunda hayranım. Ben de kendi müzik keşiflerimi ona anlattığımda beğenirse değmeyin keyfime. Mesela bundan yıllar önce Lali Puna’yı ona da sevdirdim ya hâlâ kendimi bir şey sanıyorum!) ve Milliyet Gazetesi moda yazarı Melis Alphan’ın birlikte hazırladığı Müzik Atak sahiden pek eğlenceli. Özellikle ‘Hayatımı Değiştiren 5 Şarkı’ bölümünde, bir şekilde müzikle bağlantılı insanların hayatının 5 şarkısını anlatması… Röportajlar ve listeler de bir müzik programının olmazsa olmazları kontenjanından Müzik Atak’taki yerlerini alıyor elbette.

Geçen hafta programda ‘Hayvanlar’ adlı ilk albümü vesilesiyle Yasemin Mori ile bir röportaj yapmıştı Melis. “Şarkılarının MySpace’te bu kadar patlamasını bekliyor muydun?” diye sorunca Mori’nin verdiği cevap beni düşünmeye itti! Zira MySpace o ya da bu şekilde müzik yapan insanların keşfedilip patlamayı beklediği bir ortam. Mori, oraya koyduğu şarkıları sadece eş-dost dinler sanmış!

Ya internetin nimetlerini tam olarak algılayamamış ya da ‘naif’likten öyle diyor. Bilemedim…

KAYNAK:
SELİN ÖZAVCI

AKŞAM

Hiç yorum yok: