3 Mayıs 2010 Pazartesi

UMD - University of Management and Design ile PLATO Meslek Yüksekokulu arasında İşbirliği


Plato Meslek Yüksekokulu ile Kırgızistan Cumhuriyeti’nde bulunan UMD – University of Management and Design ile işbirliği yapıcak.

Danışma, konferans ve proje planlama amaçlı üst düzey personelin kısa dönemli ziyaretleri,
Eğitim, lisansüstü eğitim ve ortak araştırma projelerine katılım amacıyla araştırma ve teknik personelin uzun dönem ziyaretleri,
Lisans, lisansüstü ve doktora öğrencilerinin eğitim, pratik eğitim ve uluslararası programlara katılmak için değişimi ve öğrencilerin yurtdışında edindikleri akademik çalışmaların eşdeğerliliğinin sayılması,
Üniversitelerin bulunduğu ülkelerde yapılacak ziyaretlerin planlanması ve uygulanması aşamasında karşılıklı destek sağlanması,
Ortak araştırma projeleri ve pilot projeler,
Ortak seminer, konferans, atölye ve benzeri toplantıların organizasyonu,
Eğitim ve araştırma amaçlı bilimsel yayınların ve diğer materyallerin değişimi,
Araştırma ve geliştirme alanlarında işbirliği,
Sanat eserlerinin, sergilerinin karşılıklı değişimi.

Hiç yorum yok: