3 Mayıs 2010 Pazartesi

Meslek Yüksek Okulu tercih ederken; Plato Meslek Yüksek Okulu


Plato'yu seçmeniz için 9 altın neden!
Mezunların kolayca iş bulabileceği sektör odaklı programlar
Okulumuz eğitim alanlarıyla ilgili sanayi, ticaret ve hizmet bölgelerinin kesişme noktasındadır. Sahip olduğumuz felsefe, coğrafi konumumuz ve titizlikle hazırlanmış eğitim programlarımız ögrencilerimize endüstriye dayalı öğrenme ve staj olanakları sağlamaktadır.

Seçilen mesleklerde Türkiye’nin en iyisi olma fırsatı
Okulumuz sıradanlığı değil sıradışılığı hedeflemektedir. Ögrencilerimiz zirveye tırmanma arzusu, bilinci ve kapasitesi ile yetiştirilmektedir.


Tematik ve sektöre odaklı eğitim
Plato Meslek Yüksekokulu medya, sanat ve tasarım sektörüne yönelik ilk ve tek Meslek Yüksekokuludur. Okulumuzun tüm programları medya, sanat ve tasarım sektörüne odaklanarak kurulmuştur. Okulumuz gerek eğitim programları gerekse staj imkanları ile sektörün ihtiyacı olan nitelikli elemanların yetiştirilmesinde önemli bir rol oynayacaktır.

Uluslararası eğitim zinciri üyesi olmanın avantajları
Okulumuza gerek uygulama alanlarından, gerekse akademik ortamdan kaliteli öğretim kadrosu temin edilmiştir. Güzel sanatlar eğitiminde dünyanın en ileri eğitim kuruluşları ile program, öğretim kadrosu ve öğrenci değişimi için işbirlikleri oluşturulmaktadır.

Türkçe ve İngilizce eğitim imkanı
Okulumuzda öğrencilerin istek ve ihtiyaçlarına göre Türkçe veya İngilizce eğitim alma şansı vardır.

İngilizce programlarda uluslararası tanınma ve diploma olanakları
İngilizce eğitim alan öğrencilerimiz, irtibatta olduğumuz yurt dışı okullarda eğitimlerine devam etme imkanına sahip olacaktır.


Burs imkanları
Ögrencilerimizin YGS başarı bursu, tercih bursu, dönem başarı bursu ve eğitime destek burslarından yararlanma olanakları bulunmaktadır.

Sektörle iç içe öğrenme fırsatı/sayısız staj imkanı
Teorik eğitimin yanında iş hayatının içinde edinecekleri deneyimle öğrencilerimiz, kendilerini çağın gerektirdiği bilgi ve becerilerle donatma fırsat ve ortamına sahip olacaktır.


Lisans tamamlama olanağı
Ögrencilerimiz almış oldukları kaliteli eğitimle dikey geçiş sınavlarında daha başarılı olarak lisans tamamlama yapabilecektir. Okulumuzun yurtdışında lisans tamamlama olanakları da mevcuttur.

Plato'nun Olanakları
Restore edilmiş tarihi binalardan oluşan çağdaş bir şehir yüksekokulu
Spor olanakları ve düzenli sosyal etkinlikler ile keyifli bir ögrencilik hayatı
Sektör ile iç içe uygulama alanları
Gelişmiş teknolojik altyapı, kampüste tüm ögrencilere 7/24 kablosuz internet bağlantısı
İstanbul’un kalbi olan tarihi yarımada da, Haliç’in kıyısında, surların içinde

Pratik Staj Olanakları ve iş imkânları

Staj yeri bulmada destek ve danışmanlık
Daha uzun süreli veya daha fazla sayıda staj ile ilgilenilen sektörleri tanıma fırsatı
Yarı zamanlı iş imkânları
Mezuniyet sonrası iş imkânları
Konaklama - Yemek

Han Ögrenci Evlerinde Plato’ya özel imkânlar
Modern kafeterya ve kafe olanakları

Ulaşım

Çok alternatifli, hızlı ve ucuz toplu taşıma
Kara ve deniz yolu ile ulaşım
Ögrenci evlerinden tüm kampüslere ring servis

Hiç yorum yok: