24 Mart 2009 Salı

Medya,Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları

Medya,Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları
Türkiye Medyasından Örüntüler
Derleme

Ütopya Yayınevi / Medya-İletişim Dizisi Etiket: 22,50 TL

Tüketim Kültürü, Yaşam Tarzları, Boş Zamanlar ve Medya Üzerine Bir Literatür Taraması

-Derya Tellan-
Tüketim Kavramını Anlamlandırmak: Tarihi ve Sosyolojisi

-Çağatay Edgücan Şahin-
Tüketim Toplumu: 'Mükemmele Evrilen Politika'

-Nülifer Korkmaz-
Türkiye'de Tüketim Kültürü ve Mekânsal Ayrışma

-Banu Dağtaş-Devrim Deniz Erol-
Yaygın Medyanın Haftasonu Eklerinde Tüketime Dayalı Yaşam Tarzı Sunumları

-İlker Özdemir-
Türkiye'de Popüler Kadın Magazin Dergileri: Yeni Kadın Kimliği ve Sunulan Yaşam Tarzları

-Levent Yaylagül-
Yarışma Programları, Tüketim Kültürü ve Kültür Emperyalizmi

-Burcu Halaçoğlu-
Tüketim Kültürü, Yaşam Tarzları ve 1990'lı Yıllar: Yeni Kuşak Türkiye Sinemasında 'Marjinal' Kimlikler

-Serpil Aygün Cengiz-
Duygulanım Sarkacının Haz ile Aleksitimi Arasındaki Salınımı: Reklamlarda Kamusal Yüz

-Göksel Turan-
Gerçek(siz)liğimizde Sarıldığımız Serap: İnternet

-Emrah Özdemir-
Yaşam Tarzlarının Sanal Mekânlardaki Sunumu: Bir Cazibe Merkezi Olarak 'Siberalem' Örneği


411 sayfa, 2. hamurBoyut: 14 x 20 cm; Baskı Tarihi: Mart 2009
Özgün Dili: Türkçe

Hiç yorum yok: