Facebook Social Sign-In’de Google’ı solladı
Facebook, web-sitelerine giriş yapıp içerik paylaşmak için kullanılan social sign-in kullanımında en popüler ağ halini alarak Google’ı geride bıraktı.
Social sign-in bizlere birçok avantaj sağlıyor. Pazarlama gözü ile bakıldığı zaman, özellikle hedefleme için çok faydalı bir araç olarak karşımıza çıkıyor . Tüketici açısından bakıldığı zaman ise kullanıcının kendi kimliği ile siteyi deneyim etmesini sağlayan olan kolay ve basitleştirilmiş bir süreç halini alıyor.
Kullanıcı yönetim platformu Janrain, social sign-in için tercih edilen ağları analiz etti. Bu analiz raporuna göre 2011′in ilk çeyreğinde Facebook social sign-in’de %35′lik bir oran ile %31′lik Google’ı geride bıraktı. Bu oran 2010′un son çeyreğinde Facebook %27 iken Google %38′lerde seyrediyordu.
Twitter social sign-in oranında %7′lerde iken, bir sosyal ağ üzerinden paylaşılan içerik oranlamasında %32′lere çıkıyor. Bu değişimden görebildiğimiz üzere insanlar Twitter’ı bir içeriğin girişini yapmaktan çok bir içeriğe yönlendirme amacı ile yoğun olarak kullanmaktalar.
Social sign-in kullanımı görünüşe göre yayılmaya devam edecek. Facebook’ta varolan yorum özelliği olduğu sürece diğer ağlar için social sign-in ve sosyal paylaşımlarda Facebook’u geçmek oldukça zor olacaktır.
Kaynak: eMarketer
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder